Salihli Devlet Hastanesi'nde 4 Yeni Doktor Göreve Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli Devlet Hastanesi'nde 4 Yeni Doktor Göreve Başladı

19.04.2013 17:30

Salihli Devlet Hastanesi Başhekimi Op.

Salihli Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Doktor Gökhan Gürsoy, göreve başlayan 4 yeni uzman hekimle birlikte hastanede uzman hekim sayısının 59'a yükseldiğini açıkladı.

Gürsoy, gazetecilere yaptığı açıklamada, göreve başladığından bu yana hastanede önemli değişiklikler yaşandığını, hizmet kalitesinin artırıldığını belirterek, "Göreve başlayıp aramıza katılan 4 uzman arkadaşımızla hem hastanemiz hem de hastalarımız nefes alacak. 3 branşta hastalarımıza daha iyi hizmet vereceğiz" dedi. - MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Salihli Devlet Hastanesi'nde 4 Yeni Doktor Göreve Başladı - Son Dakika


Advertisement