Salihli Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Doktor Gökhan Gürsoy, göreve başlayan 4 yeni uzman hekimle birlikte hastanede uzman hekim sayısının 59'a yükseldiğini açıkladı.
Gürsoy, gazetecilere yaptığı açıklamada, göreve başladığından bu yana hastanede önemli değişiklikler yaşandığını, hizmet kalitesinin artırıldığını belirterek, "Göreve başlayıp aramıza katılan 4 uzman arkadaşımızla hem hastanemiz hem de hastalarımız nefes alacak. 3 branşta hastalarımıza daha iyi hizmet vereceğiz" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli Devlet Hastanesi'nde 4 Yeni Doktor Göreve Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.