Ramazan ayının yaz mevsimine denk gelmesi nedeniyle Samsun'da vatandaşlar, iftarlarını mesire alanlarda açıyor.
Vatandaşlar, Ramazan ayının bu yıl sıcak günlere denk gelmesi nedeniyle iftar saatlerinde oruçlarını açmak için mesire alanlarına akın ediyorlar. İftar için Batıpark'ı tercih eden vatandaşlar, serin bir ortamda orucunu açmanın keyfini yaşıyor. Hem orucunu açan hem de piknik yapan vatandaşlar, Ramazan'ın gelmesiyle birlikte havaların çok sıcak olduğunu ve piknik alanlarında hoşça vakit geçirdiklerini söylediler. - SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Samsunlular Piknik Alanlarında İftarlarını Açtı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.