Sapanca'da Seyir Terasının Temeli Atıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sapanca'da Seyir Terasının Temeli Atıldı

14.08.2013 12:53

Sapanca Belediyesince “Sapanca Seyir Terası”nın temeli atıldı.

Sapanca Belediyesince "Sapanca Seyir Terası"nın temeli atıldı.

Belediye Başkanı İbrahim Uslu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçenin doğal güzelliklerini göstermek istediklerini söyledi.

Uslu, çevresinde yeşil alan ve otopark bulunan projenin temellerini attıklarını belirterek, "Projemiz kafeterya ve seyir terası olmak üzere 2 kattan oluşuyor. Vatandaşlar yaz kış Sapanca Gölü'nü kuşbakışı izleyebilecek" diye konuştu.

Göl Mahallesi'nde 400 metrekare alana inşa edilecek teras 2 katlı olacak. - Sakarya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sapanca'da Seyir Terasının Temeli Atıldı - Son Dakika


Advertisement