Sakarya Süper Amatör Lig B Grubu'nda Sapanca Gençlikspor, sahasında Ferizlispor'u 2-0 mağlup etti.
Karşılaşma sonrası AA muhabirine açıklamalarda bulunan Sapanca Gençlikspor Teknik Direktörü Yasin Çelik, sahaya iyi oyundan çok iyi sonuç için çıktıklarını söyledi.
"Bu maç bizim açımızdan çok önemliydi" diyen Çelik, "Bu maç bizim yukarı veya aşağı haritamızı belirleyecekti. Lig'e geç başladık ama iyi çalışıyoruz. Bu gün futbolcularımdan iyi oyundan ziyade iyi sonuç istedim. Çok daha fazla galip gelebilirdik ancak şans bizden yana değildi. Ferizli kötü bir takım değil. Galip geldiğimiz için mutluyuz" şeklinde konuştu. - Sakarya
Son Dakika › Yerel › Sapancaspor: 2 Ferizlispor: 0 - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.