Saruhanlı'da emekliye ayrılan Mal Müdürü Cengiz Koç, Saruhanlı Kaymakamı Kadir Sertel Otcu'ya veda ziyaretinde bulundu. Kaymakam Otcu, hizmetleri nedeniyle Koç'a teşekkür etti ve Başarı Belgesi ve Teşekkür Plaketi verdi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Saruhanlı Mal Müdürü Koç, Emekliye Ayrıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.