Satrançta Dereceye Giren Öğrencilere Bisiklet - Son Dakika
Son Dakika Logo

Satrançta Dereceye Giren Öğrencilere Bisiklet

13.06.2014 16:27

Sorgun İlçe Emniyet Müdürlüğü'nce yürütülen “Güvenle Araştırıyor Huzurla Çalışıyorum Projesi" kapsamında düzenlenen satranç turnuvasında dereceye giren öğrencilere bisiklet hediye edildi.

Sorgun İlçe Emniyet Müdürlüğü'nce yürütülen "Güvenle Araştırıyor Huzurla Çalışıyorum Projesi" kapsamında düzenlenen satranç turnuvasında dereceye giren öğrencilere bisiklet hediye edildi.

İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde düzenlenen törene Sorgun Kaymakamı Levent Kılıç, Belediye Başkan Yardımcısı Hikmet Vural, İlçe Emniyet Müdürü Cemil Şen, öğrenci ve veliler katıldı.

Geçen hafta sonu yapılan satranç turnuvasına 20 öğrencinin katıldığını belirten Levent Kılıç, öğrencilerin hediyelerini kendilerinin seçtiklerini söyledi.

Kılıç, bunun üzerine turnuvada ilk üç dereceye giren öğrencilere bisiklet hediye etmeye karar verdiklerini ifade ederek, "Turnuva sonunda Atatürk İlkokulu 4. sınıf öğrencisi Büşra Gültekin birinci, Yunus Emre İlkokulu 2. sınıf öğrencisi Yakup Yaşar ikinci, Yunus Emre  İlkokulu 3. sınıf öğrencisi Muhammed Keser üçüncü oldu. Dereceye giren bu öğrencilerimize bugün hediyelerini takdim ediyoruz" dedi.

Kaymakam Kılıç, başarılı olan öğrencilere de çeşitli hediyeler verdiklerini sözlerine ekledi. - Yozgat

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Satrançta Dereceye Giren Öğrencilere Bisiklet - Son Dakika


Advertisement