Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, yaptığı açıklamada, Sorgun genelinde okullara, fotoğraf stüdyolarına, süpermarketlere ve halka açık yerlere 100'ü aşkın atık pil toplama kutusu koyduklarını ifade etti.
Bugüne dek 350 kilogram atık pil toplandıklarını belirten Şimşek, şunları kaydetti:
"2010 yılında başlatılan atık pillerin geri dönüşüm çalışmaları aralıksız olarak devam ediyor. Topladığımız atık pilleri Taşınabilir Pil Üreticileri ve İthalatçıları Derneğine (TAP) gönderiyoruz. Bu şekilde atık pillerin toprağa ve suya zarar vermesini engelliyoruz. Sorgun Belediyesi olarak Yozgat'ta en çok pil toplayan ilçe olduk." - Yozgat
Son Dakika › Yerel › Sorgun'da 350 Kilogram Atık Pil Toplandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.