Belediye Başkanı Hüseyin Arslan, Taşköprü Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törende yaptığı konuşmada, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından ülke genelinde 39 belediyeye hibe olarak verilen araçların birine sahip olmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.
Hükümetin hibe programlarını yakından takip ettiklerini anlatan Arslan, "İlçemize yaklaşık 180 bin lira değerinde yol süpürme aracını kazandırdık. Hükumetimizin katkılarıyla geçtiğimiz yıl da 105 bin lira değerinde çöp toplama aracı temin etmiştik" dedi.
Törende, edilen duanın ardından kurban kesimi yapılarak araç hizmete alındı. - Kastamonu
Son Dakika › Yerel › Taşköprü Belediyesi'nde Yol Süpürme Aracı Hizmete Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.