Tekirdağ'ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 92. Yıl Dönümü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tekirdağ'ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 92. Yıl Dönümü

Tekirdağ\'ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 92. Yıl Dönümü
13.11.2014 11:09

Tekirdağ'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 92. yıl dönümü, törenlerle kutlandı.

Tekirdağ'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 92. yıl dönümü, törenlerle kutlandı.

Törenler, Vali Ali Yerlikaya, Garnizon Komutan Vekili Personel Albay Akbulut Kaya ve Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak'ın Muratlı Caddesi'nde bulunan Şehitlik Anıtı'na çelenk sunmasıyla başladı.

Daha sonra, valilik binasının önündeki Atatürk Anıtı'na da çelenk konuldu, saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı eşliğinde Türk bayrağı göndere çekildi. Ardından, Süleymanpaşa Belediye Başkanı Ekrem Eşkinat, şeref defterini imzaladı.

Programa, protokol üyeleri, daire amirleri, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı. - Tekirdağ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Tekirdağ'ın Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 92. Yıl Dönümü - Son Dakika


Advertisement