Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü

Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü
08.03.2014 18:35  Güncelleme: 09:53

Tokat Erbaa'da, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü, eşi ise hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Ertuğrul Gazi Mahallesi Sağlık Caddesi'nde 2 katlı evde yaşayan Tuncay (44) ve Fadime Kara (42) çifti, soba kurulu mutfakta çocukları tarafından hareketsiz halde bulundu.

Eve çağrılan 112 Acil Servis ekiplerince yapılan kontrolde, 3 çocuk annesi Fadime Kara'nın öldüğü belirlendi. Karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu öldüğü belirtilen Kara'nın cesedi, otopsi yapılmak üzere Erbaa Devlet Hastanesi morguna konuldu.

Ambulansla Erbaa Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Tuncay Kara ise, buradaki müdahalenin ardından Ankara Gülhane Askeri Tıp Akademisi'ne sevk edildi.

Tuncay Kara'nın bir süre önce guatr ameliyatı olduğu ve hastaneden dün taburcu edildiği öğrenildi. - Tokat

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü - Son Dakika


Advertisement