Motosiklet Kamyonun Altına Girdi: 2 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Motosiklet Kamyonun Altına Girdi: 2 Ölü

Motosiklet Kamyonun Altına Girdi: 2 Ölü
29.05.2014 13:47  Güncelleme: 16:37

Tokat'ın Erbaa ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 2 kişi öldü.

Alınan bilgiye göre, bir motosiklet, Fatih Sultan Mehmet Mahallesi'ndeki stabilize yolda, aynı yönde seyir halindeki kamyonun altına girdi.

Kazada, sürücü ve motosiklette bulunan bir kişi ağır yaralandı. Erbaa Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralılar öldü.

Kamyon şoförü, polis ekiplerince gözaltına alındı. - Tokat

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Motosiklet Kamyonun Altına Girdi: 2 Ölü - Son Dakika


Advertisement