Tokat Emniyet Müdürü Fikri Yalman ve emniyet personeli, Türk Polis Teşkilatı'nın 170. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Garnizon Şehitliğini ziyaret ederek şehit mezarlarına karanfil bıraktı.
Erenler Mezarlığında bulunan Garnizon Şehitliğinde düzenlenen törende Yalman, şehitlik anıtına çelenk sundu.
Yalman ve beraberindekiler daha sonra şehit mezarlarını ziyaret ederek karanfil bıraktı.
Yapılan duanın ardından tören sona erdi.
Son Dakika › Yerel › Türk Polis Teşkilatı'nın Kuruluşunun 170. Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.