Türk Polis Teşkilatı'nın kuruluşunun 170. yıl dönümü Bayburt'ta törenle kutlandı.
Hükümet Konağı önünde gerçekleştirilen törene, Bayburt Belediye Başkanı Mete Memiş, Bayburt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Selçuk Coşkun, Cumhuriyet Başsavcısı Hasan Uğurlu, İl Genel Meclisi Başkanı Yusuf Elçi, Emniyet Müdürü İsa Bülent Kaya, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve polisler katıldı.
Törende, Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.
Emniyet Müdürü Kaya, törende yaptığı konuşmada, bugüne kadar Türk PolisTeşkilatı'nın demokrasiye saygılı, hukukun üstünlüğü ve kanunlara bağlı olarak görevini ifa ettiğini belirterek, "Bugüne kadar polis teşkilatı suç ve suçlularla mücadelede milletimizin sevgisine layık olmuştur. Polis teşkilatı demokrasiye saygılı, hukukun üstünlüğü ve kanunlara bağlı olarak görevini ifa etmektedir. Vatandaşlarımıza güvenlik hizmeti sunulurken, yeniliklere açık, nitelikli personelle teknolojiyi de kullanarak önemli başarılara imza atılmaktadır" dedi.
Törende, Polis Haftası dolayısıyla düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.
Törene katılanlar daha sonra tarihi Taşhan'da fotoğraf sergisinin açılışını yaptı.
Son Dakika › Yerel › Türk Polis Teşkilatı'nın Kuruluşunun 170. Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.