Umurbey Şeftali Festivali - Son Dakika
Son Dakika Logo

Umurbey Şeftali Festivali

18.08.2013 10:05

Festival kapsamında en iyi şeftali yarışması düzenlendi

Lapseki'nin Umurbey beldesinde düzenlenen şefteli festivali etkinlikleri kapsamında "en iyi şeftali" yarışması yapıldı.

Belediye Başkanı Vedat Özkan, etkinlikte yaptığı konuşmada, beldede yaşayanların çoğunun meyvecilikle geçindiğini söyledi. Meyveciliğin zor bir iş olduğunu dile getiren Özkan, "Kendim de bir süre meyvecilikte uğraştım. 12 ay meyve bahçesinin içinden çıkamazsınız. Budaması, ilaç atması, yerini sürmesi, toplaması uzun bir süreç. Meyveci sadece yağmur ve kar yağdığında istirahat eder" dedi.

Konuşmanın ardından yapılan ve 30 üreticinin katıldığı en iyi şeftali yarışmasında birinciliği Mestur Arabacı, ikinciliği Halil Pekşen, üçüncülüğü ise Sinem Karaca kazandı. Yarışmada dereceye girenlere çeşitli ödüller verildi.

Festival şarkıcı Hamiyet'in konseriyle sona erdi. - Çanakkale

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Umurbey Şeftali Festivali - Son Dakika


Advertisement