Lapseki'nin Umurbey beldesinde düzenlenen şefteli festivali etkinlikleri kapsamında "en iyi şeftali" yarışması yapıldı.
Belediye Başkanı Vedat Özkan, etkinlikte yaptığı konuşmada, beldede yaşayanların çoğunun meyvecilikle geçindiğini söyledi. Meyveciliğin zor bir iş olduğunu dile getiren Özkan, "Kendim de bir süre meyvecilikte uğraştım. 12 ay meyve bahçesinin içinden çıkamazsınız. Budaması, ilaç atması, yerini sürmesi, toplaması uzun bir süreç. Meyveci sadece yağmur ve kar yağdığında istirahat eder" dedi.
Konuşmanın ardından yapılan ve 30 üreticinin katıldığı en iyi şeftali yarışmasında birinciliği Mestur Arabacı, ikinciliği Halil Pekşen, üçüncülüğü ise Sinem Karaca kazandı. Yarışmada dereceye girenlere çeşitli ödüller verildi.
Festival şarkıcı Hamiyet'in konseriyle sona erdi. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Umurbey Şeftali Festivali - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.