Urla Meydanı'nda uzun yıllar hizmet veren bina, Uzunkuyu depreminde hasar gördüğü ve depreme dayanıksız olduğu için yıllardır boş olarak duran binada güçlendirme ve tadilat çalışmaları başlatıldı.
Uzun süredir atıl durumda bekleyen, halkın Sosyal Sigortalar Kurumu binası olarak bildiği yapı, çevre düzenlemesinin ardından görüntü kirliliğine sebep oluyordu. Atıl ve boş bina için proje hazırlandı. Güçlendirme çalışmalarına başlandı. Ardından tadilatı da yapılacak olan yapının, Urla Belediyesi ek binası olarak hizmet vereceği bildirildi. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Urla SSK Binası, Belediye Ek Binası Olacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.