Uşak Belediyesi Kadın Sığınma Evi Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uşak Belediyesi Kadın Sığınma Evi Açıldı

24.12.2012 16:39

Uşak Belediye Başkanı Ali Erdoğan, Kadın Sığınma Evi'nin hizmete girdiğini bildirdi.

Uşak Belediye Başkanı Ali Erdoğan, Kadın Sığınma Evi'nin hizmete girdiğini bildirdi.

Erdoğan, gazetecilere yaptığı açıklamada yapımı bir yıl süren kadın sığınma evinde 16 kadının barınabileceğini söyledi.

Kadın sığınma evinin kentteki önemli ihtiyacı karşıladığını kaydeden Erdoğan, şunları söyledi:

"Hizmete açtığımız merkezimizde güvenlikten sosyal ihtiyaçlara kadar her türlü gereksinim için düzenlemeler bulunuyor. Amacımız gelen vatandaşlarımızın iyi bir ortamda bulunmalarıdır. Şiddet mağduru kadınlarımızın her anlamda huzurlu olmalarını istiyoruz. Gelenlere uzmanlarımız eşliğinde psikolojik destek vermek niyetindeyiz. Evimizde belediye personeli ile birlikte sosyal hizmetler personelinin de desteği söz konusu olacak. Güvenlik hizmetleri de çalışmamızda önemli bir yer tutuyor."

-"3 yılda 20 kilometre yeni yol yaptık"-

Erdoğan kent merkezinde sürdürülen yol yapım çalışmalarına da değinerek, 3 yılda kent merkezinde toplam 20 kilometre yeni yol yaptıklarını, kentin kuzeyi ile güneyi arasında yoğun olan trafik akışına çözüm bulmak için alternatif yollar açtıklarını, güney çevre yolunu bitirdiklerini, kuzey çevreyolunda da çalışmalara başladıklarını söyledi.

Muhabir: Soner Kılınç/ Halil Şahin

Yayıncı: Tolga Albay - UŞAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Uşak Belediyesi Kadın Sığınma Evi Açıldı - Son Dakika


Advertisement