Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu

12.06.2015 12:32

Bursa’da uyuşturucu kullandığı iddia edilen genç hastanelik oldu.

Bursa'da uyuşturucu kullandığı iddia edilen genç hastanelik oldu.

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Akpınar Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, uyuşturucu kullanan Y.U. (20) rahatsızlandı. 112 ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan Y.U.'nun hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Olayla alakalı tahkikat sürüyor. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement