Bursa'da uyuşturucu kullandığı iddia edilen genç hastanelik oldu.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Akpınar Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, uyuşturucu kullanan Y.U. (20) rahatsızlandı. 112 ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan Y.U.'nun hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Olayla alakalı tahkikat sürüyor. - BURSA
Son Dakika › Yerel › Uyuşturucu Kullanan Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.