Vali Ataklı'ya Tıp Bayramı Ziyareti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Ataklı'ya Tıp Bayramı Ziyareti

Vali Ataklı\'ya Tıp Bayramı Ziyareti
14.03.2014 17:55

14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle Aksaray İl Sağlık Müdürü Dr. Akın Südemen, Halk Sağlığı Müdürü Oğuz Keleş, Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Ertuğrul Ünkoç beraberinde bir heyet ile Vali Şeref Ataklı’yı ziyaret etti.

14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle Aksaray İl Sağlık Müdürü Dr. Akın Südemen, Halk Sağlığı Müdürü Oğuz Keleş, Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Ertuğrul Ünkoç beraberinde bir heyet ile Vali Şeref Ataklı'yı ziyaret etti.

Ziyarette İl Sağlık Müdürü Akın Südemen'den bilgi alan Vali Ataklı, doktor, hemşire ve diğer tüm sağlık çalışanlarının Tıp Bayramını kutladı. Doktorlar ve diğer sağlık çalışanlarının gösterdikleri gayretli çalışmalarla vatandaşların sağlık hizmetlerinden etkin bir şekilde yararlandığını ifade eden Vali Ataklı, "İnsanların mutlu ve rahat bir yaşam sürmesinde sağlık hizmeti en önemli konuların başında gelir. Güçlü bir geleceğe ancak sağlıklı bir toplumla ulaşılabilir. Bu manada kutsal, saygın ve onurlu mesleği büyük özveriyle yerine getiren doktorlarımız, hemşirelerimiz, ebelerimiz ve bütün sağlık çalışanlarının '14 Mart Tıp Bayramını' kutluyor, başarılı çalışmalarının devamını diliyorum" dedi. - AKSARAY

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Vali Ataklı'ya Tıp Bayramı Ziyareti - Son Dakika


Advertisement