Merkez Valiliğine atanan Vali Musa Çolak'ın veda ziyaretleri devam ediyor.
Vali Çolak, veda ziyaretleri kapsamında Siirt Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Güven Kuzu ile Başkan vekilleri Nedim Kuzu ve F.Özgür Çalapkulu'nu ziyaret ederek, çalışmalarında kendisine verdikleri destekten dolayı teşekkür etti.
Oda Başkanı Kuzu da Çolak'ın görev yaptığı süre içerisindeki çabaları ve insani yaklaşımıyla ismini unutulmaz valiler arasına yazdırdığını söyledi.
Kuzu daha sonra Vali Çolak'a bir plaket takdim etti.
Öte yandan valilikten yapılan yazılı açıklamada ise Vali Çolak'ın, Şirvan ve Aydınlar ilçelerine veda ziyaretleri gerçekleştirdiği belirtildi.
Muhabir: Ayhan Mergen-Zekeriya Güneş/ Meral Özdemir
Yayıncı: Behçet Güngör - SİİRT
Son Dakika › Yerel › Vali Çolak'ın Veda Ziyaretleri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.