Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu

15.06.2012 18:05

İslahiye'de, yalnız yaşayan kadın evinde ölü bulundu.

İslahiye'de, yalnız yaşayan kadın evinde ölü bulundu.

Gülsen Polat, Hürriyet Mahallesi 86 Nolu Sokak'ta oturan annesi Naime Yanık'ın (53) evine gitti ancak kapıyı açan olmadı.

Komşuların yardımıyla girilen evde Naime Yanık'ın cesediyle karşılaşıldı.

Yanık'ın cenazesi, polis ve cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından İslahiye Devlet Hastanesi'ne, daha sonra otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

Naime Yanık'ın evinin önünde toplanan yakınları sinir krizi geçirdi.

Eşinden ayrı yaşadığı öğrenilen Naime Yanık'ın, şeker ve tansiyon rahatsızlığı bulunduğu ve en son 2 gün önce evinin balkonunda görüldüğü öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Muhabir: Zekeriye Şimşek

Yayıncı: Sevil Çelik - GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika


Advertisement