İslahiye'de, yalnız yaşayan kadın evinde ölü bulundu.
Gülsen Polat, Hürriyet Mahallesi 86 Nolu Sokak'ta oturan annesi Naime Yanık'ın (53) evine gitti ancak kapıyı açan olmadı.
Komşuların yardımıyla girilen evde Naime Yanık'ın cesediyle karşılaşıldı.
Yanık'ın cenazesi, polis ve cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından İslahiye Devlet Hastanesi'ne, daha sonra otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.
Naime Yanık'ın evinin önünde toplanan yakınları sinir krizi geçirdi.
Eşinden ayrı yaşadığı öğrenilen Naime Yanık'ın, şeker ve tansiyon rahatsızlığı bulunduğu ve en son 2 gün önce evinin balkonunda görüldüğü öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Muhabir: Zekeriye Şimşek
Yayıncı: Sevil Çelik - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Yalnız Yaşayan Kadın Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.