Erbaa Belediye Başkanı Hüseyin Yıldırım, esnaflarla biraraya geldi.
Yıldırım, Çarşı Camii şadırvanında belediye tarafından düzenlenen programda esnafların sorunlarını dinledi.
Çarşıda yapılacak sokak sağlıklaştırması ve meydan projesini anlatan Yıldırım, yapılacak çalışma ile çarşıyı araç trafiğinden arındırarak yayalaştırmayı planladıklarını ifade etti. - Tokat
Son Dakika › Yerel › Yıldırım, Esnaflarla Biraraya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.