Kastamonu Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz, görevine yeni atanan İl Sağlık Müdürü Dr. Metin Öztürk'ü makamında ziyaret etti.
Ziyarette Yılmaz, Kastamonu'ya yeni atanan İl Sağlık Müdürü Dr. Metin Öztürk'e hayırlı olsun dileklerinde bulunarak, Dr. Metin Öztürk'e çalışmalarında başarılar diledi. - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Yılmaz'dan İl Sağlık Müdürüne Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.