Yomraspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yomraspor'da Galibiyet Sevinci

10.09.2015 13:00

Ziraat Türkiye Kupası 1. eleme turunda, Ofspor'u 2-1 yenen Yomraspor'da, 2. tura yükselme sevinci yaşanıyor.

Ziraat Türkiye Kupası 1. eleme turunda, Ofspor'u 2-1 yenen Yomraspor'da, 2. tura yükselme sevinci yaşanıyor.

Kulüp başkanı Şemsettin Özcan, ihtiyaç duydukları bir zamanda galibiyet aldıklarını belirterek, "Yomraspor olarak henüz yeni yeni yürümeye başladık. Üzerimizdeki acemiliği yeni atıyoruz. Biraz daha zamana ihtiyacımız var. İlerleyen haftalarda taraftarımıza arzu ettiği sonuçları alarak hediye edeceğiz. Biraz daha sabretsinler. Henüz ligde yeniyiz. Alışma ve tanıma dönemini yaşıyoruz" dedi.

Özcan, Ofspor camiasına da teşekkür ederek, "Bizi camia olarak çok iyi ağırladılar. Duyarlılıklarından ötürü kendilerine minnettarız" ifadesini kullandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yomraspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika


Advertisement