Yozgat'ta "Acemi Kasaplar" Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yozgat'ta "Acemi Kasaplar" Hastanelik Oldu

04.10.2014 11:11

Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 12 kişi, hastanelere başvurdu.

Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 12 kişi, hastanelere başvurdu.

Yozgat merkez ve köylerinde kurbanlıklarını kesmeye çalışan vatandaşlar, kesim sırasında çeşitli yerlerinden yaralandı. Yaralanmaların önemli bölümünün, bıçak ve satır kesiği sonucu meydana geldiği öğrenildi.

Kurban keserken yaralanan 12 kişi, Yozgat Devlet Hastanesinin acil servislerine başvurdu. - Yozgat

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yozgat'ta 'Acemi Kasaplar' Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement