Yozgat'ta "Acemi Kasaplar" Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yozgat'ta "Acemi Kasaplar" Hastanelik Oldu

24.09.2015 11:58

Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 35 kişi, hastanelere başvurdu.

Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 35 kişi, hastanelere başvurdu.

Yozgat merkez ve köylerinde kurbanlıklarını kesmeye çalışan vatandaşlar, kesim sırasında çeşitli yerlerinden yaralandı.

Kurban keserken yaralanan 26 kişi, Yozgat Devlet Hastanesinin acil servislerine 9 kişi de Bozok Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinin acil servisine başvurdu.

Yaralanmaların önemli bölümünün, bıçak ve satır kesiği sonucu meydana geldiği öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yozgat'ta 'Acemi Kasaplar' Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement