Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 35 kişi, hastanelere başvurdu.
Yozgat merkez ve köylerinde kurbanlıklarını kesmeye çalışan vatandaşlar, kesim sırasında çeşitli yerlerinden yaralandı.
Kurban keserken yaralanan 26 kişi, Yozgat Devlet Hastanesinin acil servislerine 9 kişi de Bozok Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinin acil servisine başvurdu.
Yaralanmaların önemli bölümünün, bıçak ve satır kesiği sonucu meydana geldiği öğrenildi.
Son Dakika › Yerel › Yozgat'ta 'Acemi Kasaplar' Hastanelik Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.