Akaryakıt istasyonlarına dadanan hırsızlar yakalandı
GAZİANTEP - Gaziantep'te akaryakıt istasyonlarındaki büfeleri soyan 2 hırsız, polisin çalışması ile yakalandı.
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesi Güvenevler ve Alparslan Mahallelerinde 2 ayrı akaryakıt istasyonlarında farklı tarihlerde hırsızlık olayları meydana geldi. Olayın ardından şahıslar izlerini kaybettirirken, Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Cumhuriyet başsavcılığı koordinesinde çalışma başlattı. Güvenlik kameralarından şahısların kimliğini ve adresini tespit eden ekipler, gerçekleştirdiği operasyonlarda S.B ve M.Y. isimli şahısları yakaladı. Gözaltına alınan şüpheliler, yapılan yasal işlemlerin ardından adli mercilere sevk edildi.
Şüphelilerden S.B. tutuklanırken, M.Y. ise serbest bırakılmıştır.
Son Dakika › 3.Sayfa › Akaryakıt istasyonlarına dadanan hırsızlar yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.