Çayırlı'da 2 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çayırlı'da 2 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi

Çayırlı\'da 2 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi
28.01.2022 10:21  Güncelleme: 10:24

Erzincan'ın Çayırlı ilçesinde 2 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Erzincan'ın Çayırlı ilçesinde 2 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, Çayırlı merkez Atatürk mahallesi, Sanayi sokakta meydana gelen olayda Mahmut A.'ya ait evde sobadan sızan karbonmomoksit gazından 2 kişi zehirlendi. Durumun 112 Çağrı Merkezine bildirilmesi üzerine ikamete sağlık ekipleri sevk edildi. Zehirlenen 2 kişi ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Hayati tehlikelerinin bulunmadığı belirtildi. - ERZİNCAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Çayırlı'da 2 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi - Son Dakika


Advertisement