Elazığ'da aç kalan tilki şehir merkezine indi
ELAZIĞ - Elazığ'da aç kalan tilki şehir merkezine kadar indi. O anlar cep telefonu ile kaydedildi.
Olay Sürsürü Mahallesi'nde yaşandı. Yaşam alanında yiyecek bulamayan tilki şehir merkezine kadar indi. İnsanların varlığından rahatsız olmayan tilkiyi fark eden vatandaşlar, o anları cep telefonuyla kaydetti. Uzun süre yiyecek arayan tilki daha sonra gözden kayboldu.
Son Dakika › 3.Sayfa › Elazığ'da aç kalan tilki şehir merkezine indi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.