İhraç edilen ve ByLock kullanıcısı olan 22 eski polis adliyeye sevk edildi
KAYSERİ - Kayseri'de sürdürülen FETÖ/PDY soruşturmasında, KHK ile meslekten ihraç edilen ve Bylock programı kullandıkları belirlenen 22 eski polis adliyeye sevk edildi.
Kayseri'de sürdürülen FETÖ/PDY soruşturması çerçevesinde, Kanun Hükmünde Kararname ile meslekten ihraç edilen aralarında 4. sınıf Emniyet Müdürü, komiser ve polis memurlarının bulunduğu 22 kişinin FETÖ/PDY terör örgütünün gizli iletişim ağı Bylock programı kullandıkları belirlenmişti. 22 eski polis, sorgularının ardından doktor kontrolünden geçirildi.
Doktor kontrolünden geçirilen 22 kişi, adliyeye sevk edildi.
Son Dakika › 3. Sayfa › İhraç Edilen ve Bylock Kullanıcısı Olan 22 Eski Polis Adliyeye Sevk Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.