
Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince vatandaşlara; uyuşturucu maddelerin zararları, 'UYUMA', ve 'En İyi Narkotik Polisi Anne' projesi hakkında bilgiler verildi.
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü TUBİM Büro Amirliğince; ilçeler terminalinde yaklaşık 180 kişiye uyuşturucu maddelerin zararları, tedavi merkezleri, 'UYUMA' aplikasyonu gibi konularda bilgiler verildi. Ekiplerce ayrıca bir AVM'de 250 kişiye uyuşturucu maddelerin zararları, tedavi merkezleri, 'UYUMA' aplikasyonu gibi konular anlatıldı.
Ekipler öte yandan Engelsiz Yaşam Merkezi'ndeki vatandaşlara da eğitim faaliyeti düzenledi. - KAYSERİ
Son Dakika › 3.Sayfa › Kayseri'de Narkotik Suçlarla Mücadele Ekipleri Vatandaşlara Bilgilendirme Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.