Kuzey Marmara Otoyolu'nda Yangın Paniği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kuzey Marmara Otoyolu'nda Yangın Paniği

24.09.2024 22:05

Seyir halindeki otomobilde çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü, can kaybı yok.

Kuzey Marmara Otoyolu'nda seyir halindeki araç alevlere teslim oldu

İSTANBUL - Kuzey Marmara Otoyolu'nda seyir halindeki otomobilde çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Aracın yanma anları ise cep telefonu kameralarına yansıdı.

Olay, saat 19.15 sıralarında Kuzey Marmara Otoyolu Habipler mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, sürücüsünün kimliği öğrenilemeyen bir otomobilde seyir halindeyken motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Sürücü, aracı durdurarak kendini dışarı attı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin çalışması sonucu alev alev yanan otomobil söndürüldü. Yangında can kaybı ve yaralanma olmazken, yangın sonrası araç kullanılamaz hale geldi.

Öte yandan, otomobildeki yangın, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerası ile kaydedildi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Kuzey Marmara Otoyolu'nda Yangın Paniği - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement