Nevşehir'de Karbonmonoksit Gazından 10 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nevşehir'de Karbonmonoksit Gazından 10 Kişi Zehirlendi

05.02.2016 13:36

Nevşehir’de şiddetli lodos nedeniyle dün gece karbonmonoksit gazından 10 kişi zehirlendi.

Nevşehir'de şiddetli lodos nedeniyle dün gece karbonmonoksit gazından 10 kişi zehirlendi.

Nevşehir'de ve Nevşehir'in Derinkuyu ilçesinde şiddetli lodos nedeniyle karbonmonoksit gazından 10 kişinin zehirlendiği öğrenildi. Karbonmonoksit gazından zehirlenen vatandaşlar Nevşehir Devlet Hastanesinde tedavi altına alınırken sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - NEVŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Nevşehir'de Karbonmonoksit Gazından 10 Kişi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement