Park halindeki otomobil alev topuna döndü
ŞANLIURFA - Şanlıurfa'da park halindeki otomobil alev topuna dönerek yandı.
Edinilen bilgiye göre olay, Şanlıurfa'nın Haliliye ilçesine bağlı Bağlarbaşı Mahallesinde yaşandı. Apartmanın önünde park halinde olan otomobil, bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Kısa sürede otomobilin her tarafını saran alevleri görenler durumu itfaiye ekiplerine haber verdi. Olay yerine giden itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek söndürdü.
Yangında otomobil hurdaya dönerek kullanılamaz hale gelirken yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi.
Son Dakika › 3.Sayfa › Park halindeki otomobil alev topuna döndü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.