Malatya'da bir kişi evdeki sobayı yakmak için kullandığı pürmüzün kontrolünü kaybedince evde yangına neden oldu.
Yeşilyurt ilçesine bağlı Dilek Mahallesinde yaşanan olayda S. A. (1968 D.lu) isimli kadın, evdeki sobayı yakmak için kullandığı pürmüz, kontrolsüz şekilde alev alınca alevler eşyalara sıçradı. S. A. Evden kaçarak yardım isterken alevler kısa sürede evi sardı. İhbar üzerine olay yerine gelen Malatya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı.
Yangın sonucu, evde maddi hasar meydana gelirken jandarma görevlileri olayla ilgili inceleme başlattı. - MALATYA
Son Dakika › 3.Sayfa › Sobayı yakmak isterken evi yaktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.