Suriye'de 11. TSK Gözlem Noktası Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Suriye'de 11. TSK Gözlem Noktası Açıldı

14.05.2018 15:55

Türk Silahlı Kuvvetleri bugün İdlib çevresinde 11. gözlem noktasını hizmete açtı.

Türk Silahlı Kuvvetleri bugün İdlib çevresinde 11. gözlem noktasını hizmete açtı. Gözlem alanı Hama kırsalının kuzeyinde ormanlık alan içindeki Seh el Gab bölgesinde bir açık alanda inşa edildi.

Türk Silahlı Kuvvetleri 11. gözlem noktası olarak Şahşibo dağında çevreye hakim durumda bulunan Şir Magar köyünü seçti. Türkiye'nin, Astana anlaşması gereğince Suriye rejimi tarafından kontrol edilen bölgelerin sınırlarını kontrol etmek maksadıyla gözlem bölgeleri kurduğu kaydedildi.

Şibo dağına doğru ilerleyen konvoya Özgür Suriye Ordusunun bazısı zırhlı 150 aracı da katıldı.

Türkiye'nin, Astana görüşmeleri gereğince son gözlem noktasını Çukur köprüde inşa edeceği kaydedildi. - İDLİB

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Suriye'de 11. TSK Gözlem Noktası Açıldı - Son Dakika


Advertisement