Eskişehir'de bir kişi, tartıştığı kişiyi bıçaklayarak hastanelik etti.
Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı Kaymaz Mahallesi'nde gece saatlerinde yaşandı. Aralarında husumet bulunan D.Ö., A.A. ve F.G. isimli şahıslar, bir restorantta tartışmaya başladı. Çıkan tartışmanın büyüyerek kavgaya dönüşmesi üzerine D.Ö., F.G.'yi bıçaklayarak yaraladı. Yaralı kişi Eskişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › 3.Sayfa › Tartıştığı Kişiyi Bıçakladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.