Abdurrahim Albayrak'tan Jandarmalarla Selfie

Son Güncelleme:

Abdurrahim Albayrak'tan Jandarmalarla Selfie Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Guartingueta maçının ardından yoğun ilgi ile karşılaştı.

Abdurrahim Albayrak'tan Jandarmalarla Selfie


Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Guartingueta maçının ardından yoğun ilgi ile karşılaştı. Albayrak,dün akşam Alanya'da oynanan maçın çıkışında bir jandarmanın kepini alarak statta görev yapan jandarmalar ile toplu halde öz çekim (selfie) yaptı. Spor Toto Süper Lig'e verilen devre arasında çalışmalarını Antalya'da 5 günlük kampla sürdüren Galatasaray dün kampını sonlandırdı. Devre arası hazırlıklarını Alanya'da sürdüren sarı-kırmızılı mücadele ettiği International Royal Cup Turnuvası'nda üçüncü sırada yer aldı. Katıldığı turnuvada Guartingueta'yı 6-0'lık skorla mağlup eden sarı-kırmızılı takım, maçın ardından özel bir uçakla İstanbul'a dönmak için Alanya Gazipaşa Havalimanı'na doğru yola çıktı.


GÖRÜTÜ DÖKÜMÜ


-Albayrak'ın fotoğraf çektirmesi, öz çekim yapması


-Genel detaylar


Haber-Kamera Serhan Türk, Alanya-DHA


(Tür: Spor)

Kaynak: DHA