Doğan'dan Köşker'e Hayırlı Olsun Ziyareti

Son Güncelleme:

İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’e hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdi.

İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker'e hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdi.


Başkan Köşker'i Gebze Kent Meydanı'ndaki makamında ziyaret eden İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, hayırlı olsun temennilerini ileterek çalışmalarında başarılar diledi. İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Köşker, " Kocaeli'mizin merkez ilçesi İzmit'i güzel hizmetleri ve başarılı icraatlarıyla donatan değerli başkan arkadaşımız Nevzat Doğan'a ikinci dönem çalışmalarında da başarılar dilerim. Rabbim yar ve yardımcısı olsun" dedi.


Başkan Köşker'e ikinci dönem belediye başkanlığı çalışmalarında başarılar dileyen İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, "Başarılı çalışmaları ve hizmetleriyle Gebze'de değişimi başlatan, önemli aşamalar kaydeden değerli belediye başkanı arkadaşım Adnan Köşker'e önümüzdeki dönem çalışmalarında da muvaffakiyetler dilerim" şeklinde konuştu. Ziyaret, hatıra fotoğraf çekiminin ardından sona erdi. - KOCAELİ

Kaynak: İHA