Düzce Belediye Başkanı Özlü'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı

Son Güncelleme:

Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Belediyeden yapılan açıklamada, evinde istirahate çekilen Başkan Özlü'nün sağlık durumunun iyi olduğu, çalışmalarına evinden devam edeceği bildirildi.

Kaynak: AA