Düzce Belediye Başkanı Özlü'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı
Son Güncelleme:
Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.
Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, evinde istirahate çekilen Başkan Özlü'nün sağlık durumunun iyi olduğu, çalışmalarına evinden devam edeceği bildirildi.
Kaynak: AA