İstanbul'da 800 bin bağımsız bölümün kentsel dönüşümü tamamlandı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul'da yaklaşık 800 bin bağımsız bölümün kentsel dönüşümünün tamamlandığını açıkladı. Bakan Özhaseki, kentsel dönüşüm seferberliğiyle riskli yapıları yenileyerek vatandaşları sağlıklı ve güvenli yapılara kavuşturduklarını belirtti. İstanbul'da 170 bin 941 bağımsız bölümün dönüşüm süreci ise devam ediyor. Bakan ayrıca, 5 yılda 1,5 milyon konutun dönüşümünü tamamlamayı hedeflediklerini ve bugüne kadar 127 milyar 926 milyon TL değerinde yatırım gerçekleştirdiklerini ifade etti.

ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, kentsel dönüşüm kapsamında, İstanbul'da yaklaşık 800 bin bağımsız bölümün dönüşümünün tamamlandığını duyurdu.

Bakan Özhaseki, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Cumhurbaşkanı'mız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın başlattığı kentsel dönüşüm seferberliğiyle riskli yapıları yenileyerek vatandaşlarımızı sağlıklı, güvenli ve çevre dostu yapılara kavuşturuyoruz. İstanbul'umuzu da deprem başta olmak üzere, afetlere karşı dirençli hale getirmekte kararlıyız. İstanbul'da yaklaşık 800 bin bağımsız bölümün dönüşümünü tamamladık. Vatandaşlarımıza evlerini, yeni sağlıklı yuvalarını teslim ettik. 170 bin 941 bağımsız bölümün dönüşüm süreci de devam ediyor. 5 yılda 1,5 milyon konutun dönüşümünü aşama aşama bitireceğiz. 2012'den bugüne kadar kentsel dönüşüm kapsamında 127 milyar 926 milyon TL değerinde yatırım gerçekleştirdik" dedi. (DHA)

Kaynak: DHA