Mansur Yavaş'tan Fenerbahçe Beko'ya Tebrik Mesajı

Son Güncelleme:

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, EuroLeague kupasını kazanan Fenerbahçe Beko'yu kutlayarak, milli sporcunun elde ettiği başarıyı ve Türk basketboluna kattığı değerleri vurguladı.

(ANKARA) - Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, EuroLeague kupasını ikinci kez Türkiye'ye kazandıran Fenerbahçe Beko'yu kutladı.

Mansur Yavaş X hesabından yayımladığı mesajda, Turkish Airlines EuroLeague final maçında AS Monaco'yu 81-68 mağlup ederek ikinci kez Avrupa Şampiyonu olan Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı'nı tebrik etti. Yavaş mesajında, "EuroLeague kupasını ikinci kez ülkemize taşıyan Fenerbahçe Beko'yu yürekten kutluyorum. Parkede gösterdiğiniz azim, Türk basketboluna yeni bir gurur ve milyonlarca gence ilham oldu. Sporcularımızı, teknik ekibi ve coşkulu taraftarı tebrik ederim" ifadelerini kullandı.

Kaynak: ANKA