ABD'li Rodman'dan Kuzey Kore Liderine 'İyi Ki Doğdun' - Son Dakika
Son Dakika Logo

ABD'li Rodman'dan Kuzey Kore Liderine 'İyi Ki Doğdun'

ABD\'li Rodman\'dan Kuzey Kore Liderine \'İyi Ki Doğdun\'
09.01.2014 00:10  Güncelleme: 00:47

ABD'li eski basketbol yıldızı Dennis Rodman, Kuzey Kore lideri Kim Jong-Un'un doğum günü sebebiyle lidere "İyi ki doğdun" şarkısını söyledi.

Eski NBA yıldızlarından oluşan bir takımla Kuzey Kore’ye gelen Rodman, Kim Jong-Un’un doğum günü sebebiyle bir gösteri maçı düzenledi. Ancak Rodman’ın doğum günü jesti bununla sona ermedi. Başkent Pyongyang’da oynanacak maç öncesi mikrofon başına geçen Dennis Rodman, Kim Jong-Un için “İyi ki doğdun” şarkısı söyledi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Dünya ABD'li Rodman'dan Kuzey Kore Liderine 'İyi Ki Doğdun' - Son Dakika


Advertisement