
Dünya Sağlık Örgütü'nden (DSÖ) bir sağlık ekibi, yeni tip koronavirüsü (2019-nCoV) araştırmak için salgının çıkış noktası olan Çin'e gitti.
DSÖ Başkanı Tedros Adhanom Ghebreyesus konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Şimdilik bir ön ekip Çin'e ulaştı, en yakın zamanda başka uzmanlarımız da bölgeye gidecek" diyerek toplam 10 ila 15 kişilik bir grubun olacağını ifade etti.
Son Dakika › Dünya › Dünya Sağlık Örgütü'nden bir ekip koronavirüsü araştırmak için Çin'e gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.