Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Barack Obama, 8 Kasım başkanlık seçimleri için erken oy kullanma sürecinin başladığı memleketi Chicago'da oyunu kullandı.
Cook County'de elektronik oy kullanma makinesinde oyunu kullanan Obama seçmene sandığa gitme çağrısında bulundu.
Obama, geçtiğimiz ay yaptığı açıklamada "bana iyi bir uğurlama yapmak istiyorsanız, o zaman oy kullanın " ifadelerine yer vermişti.
Auteur:
Tags:Gepost: 08 oktober 2016
Son Dakika › Dünya › Obama Başkanlık Seçimleri İçin Oyunu Kullandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.