Türkiye'de 2007 yılında faaliyetlerine başlayan Amerikan merkezli Gilead, 3'üncü üretim üssü olarak Türkiye'yi seçti. Yerli ilaç üretim şirketi Pharmactive ile işbirliği yapan Gilead, böylece Türkiye cirosunun yüzde 70'inden fazlasını Türkiye'de üretir duruma gelecek... Selenay Yağcı'nın haberi...
Son Dakika › Ekonomi › Amerikan devi 3. üretim üssü için Türkiye’yi seçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.