Feke'de 106 Milyon Dolarlık Hes Üretime Geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Feke'de 106 Milyon Dolarlık Hes Üretime Geçti

Feke\'de 106 Milyon Dolarlık Hes Üretime Geçti
04.07.2012 14:13

Adana'nın Feke ilçesinde Feke I Regülatörü ve Hidroelektrik Santrali elektrik üretmeye başladı.

Adana'nın Feke ilçesinde Feke I Regülatörü ve Hidroelektrik Santrali elektrik üretmeye başladı.

Edinilen bilgiye göre 106 milyon dolar yatırımla hayata geçen Feke 1 HES, 30 MW kurulu gücü olan santralde yılda 117 GWh elektrik enerjisi üretilecek. Bununla birlikte toplam aktif kurulu gücünü 716 MW'a çıkarken, bunun 358 MW'lık kısmını yenilenebilir enerji kaynağına dayalı üretim kapasitesi oluşturduğu öğrenildi. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Ekonomi Feke'de 106 Milyon Dolarlık Hes Üretime Geçti - Son Dakika


Advertisement