Ziraat Bankası Hazine Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bilgehan Kuru: "Banka 14 Ağustos tarihindeki 1 milyar TL'lik banka bonosu itfasını 1,2 milyar TL olarak yeniledi ve Ziraat Bankası bono ve tahvil ihraçları toplam 3,2 milyar liraya ulaştı" dedi.
Son Dakika › Ekonomi › 'İhraçlar Toplam 3,2 Milyar Lira Oldu' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.