
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, otoyolların özelleştirilmesinin imtiyaz sözleşmesi şeklinde olacağını, özelleştirme sonrasında otoyollardaki işletme faaliyetlerinin karayolları tarafından denetleneceğini kaydetti. Şimşek, "Özelleştirmenin bu yıl içinde tamamlanması gündeme gelebilir" dedi. AA - ANKARA
Son Dakika › Ekonomi › Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Otoyolların Özelleştirilmesinin İmtiyaz Sözleşmesi Şeklinde Olacağını,... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.