Reis Gıda Üretimi 3 Katına Çıkarıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Reis Gıda Üretimi 3 Katına Çıkarıyor

Reis Gıda Üretimi 3 Katına Çıkarıyor
03.07.2012 13:52

Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Reis, özel bir televizyon kanalında yaptığı açıklamada Taşköprü'deki sarımsak işleme tesisinde üretimi 3 katına çıkaracaklarını açıkladı.

Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Reis, özel bir televizyon kanalında yaptığı açıklamada Taşköprü'deki sarımsak işleme tesisinde üretimi 3 katına çıkaracaklarını açıkladı.

Katıldığı programda kuru gıda ve pirinç ithalatı konusunda bilgi veren Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Reis, her geçen yıl ithalatın azaldığını, önümüzdeki 5 yıl içinde ihracat yapabilecek kapasiteye ulaşılacağını kaydetti. Reis, özellikle önemsediği sarımsak konusunda, "2000 yılında Türkiye'nin ilk sarımsak entegre tesisini kurduk. Aradan geçen 12 yılda Taşköprü sarımsağının kalitesini tüketici ile buluşturarak hızla büyüdük. Ağustos ayında düzenlenecek 26. Sarımsak Festivali'nde açılışını yapacağımız yeni tesisimizle üretimde 3 kat büyümeyi hedefliyoruz. Taşköprülü üreticilerin kaliteli sarımsaklarını tüketiciyle buluşturmak için ciddi bir şekilde çalışıyoruz" dedi. - KASTAMONU

Kaynak: İHA

Son Dakika Ekonomi Reis Gıda Üretimi 3 Katına Çıkarıyor - Son Dakika


Advertisement