Emniyet Müdürü Savaştan Kaçıp Hayat Kurtaran Genci Tebrik Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emniyet Müdürü Savaştan Kaçıp Hayat Kurtaran Genci Tebrik Etti

31.10.2017 11:06

Emniyet müdürü savaştan kaçıp hayat kurtaran genci tebrik etti Adana Emniyet Müdürü Selami Yıldız, Suriye'de iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen ve burada Seyhan Nehri'ne atlayan bir genç kızı kurtaran Ali Alu'yu makamında kabul edip tebrik etti Selami Yıldız: "Ali kardeşimiz vicdanını...

Emniyet müdürü savaştan kaçıp hayat kurtaran genci tebrik etti

Adana Emniyet Müdürü Selami Yıldız, Suriye'de iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen ve burada Seyhan Nehri'ne atlayan bir genç kızı kurtaran Ali Alu'yu makamında kabul edip tebrik etti

Selami Yıldız:

"Ali kardeşimiz vicdanını ortaya koyarak hayatını riske ederek genç kızımızı kurtardı"

ADANA - Adana Emniyet Müdürü Selami Yıldız, Suriye'de iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen ve burada Seyhan Nehri'ne atlayan bir genç kızı kurtaran Ali Alu'yu makamında kabul edip tebrik etti.

Adana'da geçtiğimiz günlerde bunalıma giren bir genç kız Yavuzlar Mahallesindeki asma köprüden kendini Seyhan Nehrine atmış Suriye'den iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen Ali Alu isimli bir genç de genç kızı kurtarmıştı. Adana Emniyet Müdürü Selami Yıldız kendi hayatını riske ederek tek başına genç kızı kurtaran Ali Alu'yu makamında tebrik etti. Yıldız, burada yaptığı konuşmada "Herkesin vicdanı kendi polisidir, polis ancak vicdanı olmayanın karşısındadır. Ali kardeşimiz vicdanını ortaya koyayarak hayatını da riske ederek o genç kızımızı kurtardı. Ona teşekkür ediyorum. Babasına böyle bir çocuk yetiştirdiği için teşekkür ediyorum" dedi. Alu'ya çerçeve içinde Türk Bayrağı hediye edildi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Genel Emniyet Müdürü Savaştan Kaçıp Hayat Kurtaran Genci Tebrik Etti - Son Dakika


Advertisement